Pro společenství vlastníků jednotek zajišťujeme komplexní správu, tj. vedení podvojného účetnictví včetně daňového přiznání, roční závěrku. Dále zajišťujeme opravy, údržbu, revize, dodávky služeb a výhodné pojištění.
Podmínky správy SVJ :
I. Žádost o správu SVJ – souhlas (podpisy) nadpoloviční většiny vlastníků schválený na shromáždění vlastníků.
Po projednání Vaší žádosti na družstvu Vám sdělíme, že budeme provádět správu Vašeho SVJ a to za předjednaných podmínek pro nově příchozí domy od 1.1.2017 za cenu 190 Kč vč. DPH v platné sazbě a mimořádné práce dle sazebníku.
II. Dále je nutno dodat tyto doklady (postačují kopie) a zajistit:
- Výpis z OR SVJ (vyhledat na justice.cz)
- Smlouva o účtu SVJ u bankovního ústavu nebo bude zřízen před uzavřením smlouvy o správě – rozšíření podpis. vzoru pro 1 zástupce SBD
- Prohlášení vlastníka, údaje o velikosti a skladbě jednotek v domě, př. plány
- Návrh na stanovení záloh na služby (dle spotřeby v bytech), fond oprav (dle spoluvlastnických podílů, průměrně 10-12 Kč/m2
- Předložit smlouvy dodavatelů služeb (voda, elektřina, plyn, úklid, aj.)
- Smlouvu na pojištění domy.
- Seznam vlastníků jednotlivých bytů, adresu, telefonní kontakt a email.
- Výpis listu vlastnictví z Katastru nemovitostí
S požadovanými doklady se můžete dostavit v úřední dny PO + ST do 8:00-11:00, 12:00-16.00 nebo po domluvě na tel. čísle 602 446 289.